Saturday, April 29, 2017

PMI Project Management Professional PMP Sertifikasını Aldım

PMI Project Management Professional PMP Sertifikasını 8 Nisan 2017 tarihinde girdiğim sınavla aldım.




Aslında epey proje yönetimi tecrübem olmasına karşılık o dönem çalıştığım kurumda bir öneminin olmaması nedeniyle çok üzerinde durmamıştım.

Şuan çalıştığım kurum PMP'yi çok teşvik edip eğitimini verdi. Ben de üzerime düşeni yerine getirmek için kolları sıvadım. Daha önce paylaşmış olduğum çalışma planını gerçekleştirmeye çalıştım.

Çalıştıklarım:


PMBOK 5th ed. 
Rita PMP Exam Prep 8th ed.
CBT Nuggets PMP 2016 Video Training
Live Lessons PMP Exam Prep Video Traiming
PM Fastrack PMP 8th ed.
Soru Çözümü 1200-1300 adet

Sınavda pratik az yapmaktan ve yoruma dayalı birbirine yakın cevaplardan kaynaklanan zorluk yaşadım ama ilk girişimde sınavı vermekten dolayı mutluyum.

No comments: