Sunday, October 9, 2016

PMP 2016 (Project Management Professional® Sertifika Edinme Planı)

Her ne kadar yıllarca bir çok defalar proje eğitimi alsam da ve proje yönetimi yapsam da bir sertifika alma durumum olmamıştı. Yeni işe başladığım kurumda bu konuda teşviki ve kariyer yolunda bulunuşu nedeniyle PMP sertifikası yeniden gündeme geldi.

Bu konuda kendime değerlendirdiğimde temel bilgi ve tecrübeye sahip olduğumu görüyorum.
Daha önce aldığım eğitimlerden birinin 2 günlük sertifikası elimde. DOlayısıyla 3 günlük eğitim ile hep genel bilgileri tazeleme hem de eğitim gereksinimimi tamamlama yoluna gideceğim.

PMP® (Project Management Professional®) Sınavı Hazırlık Eğitim Programı


  1. Rita PMP Exam Prep 8th ed.
  2. Hot Topics Flash Cards 8th ed.
  3. PM Fastrack PMP 8th ed.
  4. PMBOK 5th ed. Okundu.
  5. CBT Nuggets PMP 2016 Video Training
  6. Live Lessons PMP Exam Prep
  7. Soru Çözümü
Eğitim konusunda planlama yapmaya çalışırken kurumumuzun eğitimi olacağını öğrendim. Bu eğitim 5 günlük ve hedefe yönelik şartları sağlıyor.

 Bu plana göre gelişmeleri ekleyeceğim.

No comments: