Aşağıda 9 Haziran 2012 tarihli fotoğrafta gövdeyi oluşturmakla başladım işe.
Modifikasyon-1: Önerilen motoru yurt dışından getirmek yerine performansından memnun olduğum bir motoru malzemelerle birlikte sipariş etmiştim. Tabi bu da arkasından ekstra düzenleme gerektirdi. Basit gibi gözükse de epey uğraştırdı.
Modifikasyon-2: Planımda olmamasına karşılık, bir kararsızlık aşamasından sonra uçağın eksenel hareketini yöneten aileron (eleron) kanatçıklarını da projeme dahil ettim. Aşağıdaki resimde kanatın ikinci bölmesine servoları yerleştireceğim ek bölmeler ve kanadın temel iskeletini oluşturan kısmın bir kısmını keserek kanatçık oluşturmaya karar verdim.
Servo için bölme oluşturulması - planda düzenleme.
Mevcut parçaları ona göre düzenleme ve yeni parçalar ekleme kısmı.
Yapıştırma.
Ve artık servo yerleşmiş durumda.
Modifikasyon-3: Kullandığım elektrik motoruna göre burunda bazı yapısal ve görsel değişikliğe gittim. Alta gelecek kısmı da kapatıp sadece bir eksoz aralığı daha doğrusu havanın motor civarında daha sağlıklı hareket etmesi için havanın giriş ve çıkış yapabileceği iki aralık oluşturdum.
Aşağıda hava çıkışının olacağı kısım.
Uçağı genelde hafta sonları yaptığım için üzerinde çalışmadığım zamanlarda, yer işgal etmesin ve meraklıları fazla kurcalamasın diye tavana asmaya karar verdim.
No comments:
Post a Comment